مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری

پنج شنبه 20 آذر 1394
ن : علیرضا

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری


مقاله-سطح-رضایت-و-انتظارات-کارآفرینان-در-آموزش-حسابداری

مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری

با سلام

گروه ما این بار برای شما مقاله سطح رضایت و انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 12656
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
سیستم اطلاعات حسابداری، به عنوان زیر شاخه سیستم اطلاعات مدیریت در نظر گرفته می شود، که اطلاعات مورد نیاز درباره ی محیط داخلی و خارجی شرکت ها برای تصمیم گیری های اصلی را فراهم می کند. در این مفهوم، سیستم اطلاعات حسابداری می تواند به صورت سیستمی تعریف شود که اطلاعات مالی و غیر مالی درباره ی کالاهای شرکت، خدمات، بازار و مشتریان و غیره فراهم می کند . در محیط رقابت جهانی کنونی، سیستم اطلاعات حسابداری اطلاعاتی را پیشنهاد می کند که کارفرما ها باید تصمیمات تطبیق پذیری درباره ی گذشته، حال و آینده اتخاذ کنند. علاوه بر این ، یک مدیر موسسه تجاری باید تصمیمات استراتژیک مختلفی اتخاذ کند و عملیاتی برای تضمین پایداری موسسه تجاری با استفاده از داده های حسابداری اعمال کند. 
تکنولوژی پیشرفته، افزایش رقابت و تغییر تقاضا ی مشتری بر تولید تاثیر می گذارد. این توسعه و گسترش ضرورت شناسایی تعداد تغییرات برای شرکت ها را ایجاد می کند. به عبارت دیگر، تغییرات حسابداری در محیط خارجی موسسات تجاری تغییرات داخلی را بر موسسات تجاری تحمیل می کند. به عنوان الزام پایداری، موسسات تجاری باید استراتژی های (سیاست ها) مدیریتی، تولید و بازاریابی بر طبق تغییرات کنونی را تغییر دهد یا تجدید کند. این تغییرات همچنین بر سیستم اطلاعات حسابداری ناکافی تاثیر می گذارد و برای روی آوردن به سیستم های جدید الزامی است. سیستم اطلاعات حسابداری ، علاوه بر اینکه عملیاتش را درون شرکت ها حفظ می کند، موجب می شود تا شرکت ها ارتباط سالم با موسسات امنیت اجتماعی و مالیات با استفاده از آماده سازی اطلاعات و اسناد دقیق و به موقع برقرار کنند. 
در این تحقیق، تحقیقی درباره ی کفایت آموزش حسابداری کنونی، صاحبان شرکت و انتظارات مدیران ارشد مرتبط با سیستم اطلاعات حسابداری تحت انطباق داد و ستد با تغییرات کنونی در  منطقه ی صنعتی سازماندهی شده آکسارای انجام شده است. سطح رضایت و انتظارات کارآفرین ها در آموزش حسابداری کنونی در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است. 

فهرست مطالب:
چکیده 
1. مقدمه
2. سیستم اطلاعات حسابداری (AIS)
2.1 آموزش حسابداری و رابطه AIS 
3. بازنگری آثار 
4. تحقیق 
4.1 طرح نهایی و متد 
4.2 یافته ها و تجزیه و تحلیل ها  
نتیجه گیری و پیشنهادات 
منابع (در متن اصلی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله سطح رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, مقاله انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, انتظارات کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, پروژه رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق رضایت کارآفرینان در آموزش حسابداری, دانلود تحقیق آموزش حسابداری, تحقیق آموزش حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,